::MELAKAR JIWA ::

::MELAKAR JIWA ::
I Heard He Sang A Good Song

Friday, December 23, 2011

Jadi Reality!! Whoa!!

Lokasi : Final Sem at Uitm Puncak Alam.
Dalam class Oorganization Behavior (OB), Prof. Dr. Hamdin iaitu lecturer for ini subjek and oso my faveret one bagi assignment. Dia suh pilih 1 organization (1 je tauu!) yang kiteorg nak work with in da future nnti. So aku ngan BANGGAnya nak buka CATERING sendiri nanti (tersemat cita-cita aku di dada). So tiba masa untuk present, aku present la. As a result, or ngan perkataan laen,  In a nutshell (dalam kulit kerang), aku dihentam oleh pakcik Din tu. Sebabnya, aku memilih D'ara Catering sebagai contoh (catering baru) yang xkukuh lagi di dunia catering. Walaubagaimanapun geng, aku TATAP ngan cita-cita aku tu. Aku Pertahankan juga Idea yang Xbrapa nak bernas tu. 

Lokasi : Katie's Kitchen, TTDI, Damansara.
At last!!!! Cita-cita  aku tercapai!!! yeah!!! Aku kerja gak dalam bidang ni. Tapi bukan my own business la, Permulaan bagi aku yang bernama Insan.kehekhe~ aku jadi Kuli-kuli jew. Balachi Untie Katie. Hahahahaa~ rasakan!!. Tapi xpe, inilah Pengalaman namanya.

Truly DEeply,
Sabbarina 


No comments:

Post a Comment