::MELAKAR JIWA ::

::MELAKAR JIWA ::
I Heard He Sang A Good Song

Thursday, May 5, 2011

:: Aku Adalah Aku ::


Melda ahmad-Aku Adalah Aku

Lafazkanlah kata dari hatiku
Terangilah gelap gulita hati
Fahamilah maksud kata lagu ini

Tenangkanlah jiwa yang bergelora
Hentikanlah kerunsingan ku ini
Tutupkanlah jendela oh naluri


Hidup bagiku sesuatu yang indah
Yang tak ternilai kenikmatan dunia padaku


Jika bisa ku kecapi kehidupan ini
Akan ku pasti yang terbaik untuk diriku
Ke mana saja ku bawa jua ke dalamnya
Pasti ku pasti yakin pada semua


Jika bisa ku kecapi kehidupan ini
Akan ku pasti yang terbaik untuk diriku
Tiba masa untuk aku berdiri sendiri
Aku adalah aku sebenarnya


Tenangkanlah jiwa yang bergelora
Hentikanlah kerunsingan ku ini
Tutupkanlah jendela oh naluri


Lafazkanlah kata dari hatiku
Terangilah gelap gulita hati
Fahamilah maksud kata lagu ini


Lepaskanlah sayap impian
Bawalah ku terbang tinggi


Jika bisa ku kecapi kehidupan ini
Akan ku pasti yang terbaik untuk diriku
Ke mana saja ku bawa jua ke dalamnya
Pasti ku pasti yakin pada semua


Jika bisa ku kecapi kehidupan ini
Akan ku pasti yang terbaik untuk diriku
Tiba masa untuk aku berdiri sendiri
Aku adalah aku sebenarnya
Sebenarnya
Tiba masa untuk aku berdiri sendiri
Aku adalah aku sebenarnya

p/s: love all of her song..thanks to kebey who promote dis kinda cute & talented musician~ :)

1 comment: