::MELAKAR JIWA ::

::MELAKAR JIWA ::
I Heard He Sang A Good Song

Sunday, May 29, 2011

Aku Si Bodoh Lagi Tolol!!

Yes! I'am stupid!!
Dah tau dia ada gf, yg ko kcu apsal???
Padanlah ngan muka ko!
Sakit hati, merajuk,makan hati, broken heart sorang2. hah!
Tiap2 hari Stalker FB dia..yg ko dapat hanya rasa CEMBURU!! ya, dia ber'baby2' ber'syg2' ngan GF dia.
Itu hak dia. up to dialah..

Kat YM,aku dpt rasakan yang dia ada SCANDAL baru..not his gf...but another lover...ohoi!!
memang kaki PLAYBOY!!
Dan aku salah sorang MANGSA dia...
Tapi xpela..aku akan cuba FLUSH feeling tu dalam LOBANG JAMBAN!! dan trus ke LOJI NAJIS!!
Aku JANJI yang aku x akan cari balik perasaan tu...biar trus HILANG!
Huh, thats why lah aq SUSAH percaya LELAKI..
Banyak tipu helah,kata manis, ayat pusing, alasan macam2 dan sekutu dengannya.

Dia mungkin rasa dirinya menang kali ini..aku tewas!
Tapi dia SILAP!
Aku yang BAKAL menang! kerna aku BISA melupakannya..
Dan xmenjadi HAMBA ROMEO nya itu..
Fuh~
                                                                                                         Syukur Ku Sedar,
                                                                                                               Sabbarina

No comments:

Post a Comment